Februari - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Silvie van der Zee - WaarBenJij.nu Februari - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Silvie van der Zee - WaarBenJij.nu

Februari

Door: Silvie

Blijf op de hoogte en volg Silvie

02 Maart 2014 | Spanje, Barcelona

De tijd vliegt. Het is alweer even geleden dat ik mijn laatste blogpost schreef. Sindsdien is er veel gebeurd:

Ik ben een paar dagen thuis geweest om Barts verjaardag te vieren en met mama naar het ABN Amro tennistoernooi te gaan. Barts verjaardag was gezellig en het tennis was erg leuk.

Eenmaal terug in Barcelona heb ik het erg druk gehad met verschillende projecten op het werk. Omdat ik een achtergrond in marktonderzoek heb, mocht ik onderzoek doen naar hoe betrokken onze freelance vertalers zich voelen bij Vistaprint, of ze behoefte hebben aan trainingen en zo ja, welke. Ook onder de in-house vertalers onderzoek ik hun behoefte aan trainingen. Als dat eenmaal duidelijk is, mag ik helpen om die trainingen te ontwikkelen, en ik ga een communicatieplan bedenken, schrijven en uitvoeren. Waarschijnlijk gaat er ook een blog en een nieuwsbrief komen, dus dat is wel heel erg leuk om te doen allemaal met mijn communicatieopleiding.

Ook krijg ik zelf allerlei trainingen op het gebied van SEO, time management, en presenteren. Daarnaast heb ik nog twee keer per week Spaanse les, dus aan persoonlijke ontwikkeling geen gebrek.

Vorig weekend ben ik op vrijdagavond met mijn buurmeisje en twee vrienden van har uit eten geweest. Eerst gingen we wat drinken bij een cocktailbar en daarna naar een vegetarisch restaurant. We kwamen drie kwartier te laat aan omdat we te laat waren weggegaan bij de cocktailbar, maar ze hadden de tafel nog voor ons vrijgehouden, erg lief! Het was heel fijn om eens niet te hoeven zoeken naar een gerecht zonder vlees of vis en ik heb heerlijk gegeten.

Zaterdagochtend heb ik gesport. In mijn team zitten een paar fanatieke hardlopers en zij hebben besloten dat we als teambuilding activiteit een hardloopwedstrijd gaan doen met z’n allen. Ik zie het niet echt zitten, maar ik wil geen spelbreker zijn, dus ik moet goed gaan trainen.

Na het sporten heb ik als een echte toerist de Hop On Hop Off bus genomen om wat meer van de stad te zien. Het was prachtig weer, dus het leek me een goed idee om lekker uit te rusten in de bus en tegelijkertijd veel te zien. Toen ik thuiskwam vroeg mijn buurjongen of ik mee wilde naar een wedstrijd van FC Barcelona. Ja, natuurlijk! Toen we bij Camp Nou aankwamen, bleek het geen voetbal te zijn, maar rollerhockey. Ook leuk! Barcelona won met 7-0 van FC Porto, dus het was een mooie avond.

Afgelopen week ben ik met een groepje druk geweest met het organiseren van de vrijdagmiddagborrel. Dat moeten alle nieuwe mensen bij Vistaprint een keer organiseren. Catering, thema, muziek, aankondigingsposters, een quiz, een prijs voor de winnaar van de quiz, er komt heel wat bij kijken. Aanstaande vrijdag vindt het plaats. Ik ben erg benieuwd.

Maar de dag erna is nog leuker want…. dan komt Bart me opzoeken! Gelukkig heb ik hem niet al te lang hoeven missen, want ik heb hem met z’n verjaardag nog gezien. Hij blijft een hele week. Helaas kan ik niet een week vrij nemen, maar ik heb 2 dagen vrij en natuurlijk de weekenden ook, dus we hebben genoeg tijd voor elkaar. Het weekend erna komen mama en Anne, dus ik heb heel veel leuke dingen om naar uit te kijken.

  • 02 Maart 2014 - 14:35

    Mariska:

    Ik ben ook aan het hardlopen geslagen dus dan kunnen we straks samen over de ramblas rennen ;). Het klinkt allemaal jaloersmaked gaaf! Leuk ook dat je andere taken krijgt. Liefs

  • 02 Maart 2014 - 15:23

    Mum:

    Hoi Silvie, ik heb je net even gesproken op Skype en nu net je verslag gelezen. Je hebt het zo druk als een klein baasje! maar wel met allemaal leuke dingen, zo te lezen. Ook fanatiek weer aan het sporten, kun je idd met Mariska lekker op de Ramblas gaan "lopen". Het duurt niet lang meer voordat Bart komt en dus ook niet meer zo lang voordat Anne en ik komen. We hebben er erg veel zin in! Liefs mum

  • 03 Maart 2014 - 09:49

    Toos Van Der Zee:

    Wat heb je een druk leven.Gelukkig heb je ook wel tijd voor ontspanning.Ik zie je zo gauw niet terug komen want ai die cursussen zullen niet voor niets zijn.Geniet van de komende week met Bart en het weekend met je moeder en Anne.En sporten hoor!Dag lieve Silvie.Veel liefs en kus Oma

  • 03 Maart 2014 - 10:17

    Silvie:

    @Mariska: ik ben nog niet zo fanatiek, maar tegen de tijd dat jij komt misschien wel. Tot nu toe heb ik alleen in de sportschool gerend. Ja, de baan is inderdaad heel erg leuk! Tot mei! x

    @mama: Ja, heel druk maar heel leuk allemaal. Ik heb er ook zin in om iedereen weer te zien.

    @oma: Ja oma, ik wissel werk en ontspanning goed af. In principe kom ik in juli terug, maar je weet maar nooit. Misschien willen ze me hier wel houden. Ik blijf zeker sporten en ik ga ook genieten van m'n bezoek. Ik bel u snel een keer. Liefs, Silvie

  • 13 Maart 2014 - 19:33

    Jolien:

    Hoi Sil,

    Klinkt allemaal goed. Moest natuurlijk wel lachen om het hardlopen en dat je het eigenlijk niet ziet zitten haha. Wel tof dat je toch meedoet. Ik reageer nu pas. Ik was op wintersport. Maar leuk om allemaal te lezen! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvie

Ik woon van januari tot juli in Barcelona en houd jullie graag op de hoogte van mijn ervaringen daar.

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4812

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Juli 2014

Barcelona

Landen bezocht: