Mijn adres en telefoonnummer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Silvie van der Zee - WaarBenJij.nu Mijn adres en telefoonnummer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Silvie van der Zee - WaarBenJij.nu

Mijn adres en telefoonnummer

Door: Silvie

Blijf op de hoogte en volg Silvie

10 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

Wat ik nog was vergeten: ik wil graag van jullie horen! Kaartjes, persoonlijke bezoekjes, telefoontjes en appjes zijn welkom!

Dit zijn mijn gegevens:

Telefoon: +34671490889 (ik moet er nog Whatsapp opzetten, maar vanaf morgen ofzo heb ik ook Whatsapp)

Skype: Silvie85

Adres: Lope de Vega, 98 - 5º 4ª
08005 Barcelona
Spanje

  • 13 Januari 2014 - 20:40

    Saskia Steur:

    Hoi Sylvie, ik wens je een fantastische tijd in Barcelona en hoop een beetje mee te kunnen lezen via jouw blog.

    Groeten en hugs,
    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvie

Ik woon van januari tot juli in Barcelona en houd jullie graag op de hoogte van mijn ervaringen daar.

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 4813

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Juli 2014

Barcelona

Landen bezocht: