Feest - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Silvie van der Zee - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Silvie van der Zee - WaarBenJij.nu

Feest

Door: Silvie

Blijf op de hoogte en volg Silvie

25 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

We zijn al 1,5 week verder sinds de vorige blogpost. De tijd is voorbij gevlogen, er is zoveel gebeurd.

Ik heb me uiteindelijk toch aangemeld bij een sportschool in de buurt en ben al 3 of 4 keer geweest. Ik heb van een personal trainer een persoonlijk schema gekregen, dus ik moet aan de slag!

Afgelopen weekend heb ik een hele lange strandwandeling gemaakt en genoten van de zon. Ik heb hier alleen nog maar in m’n zomerjas gelopen, weliswaar met een sjaal om, maar toch.

Qua werk gaat het ook goed. Naast het standaard vertaalwerk ben ik gevraagd een extra freelance vertaler Engels – Nederlands te zoeken en een Powerpointpresentatie te maken over Nederland. Gelijk twee extra projecten dus.

Verder ben ik begonnen met Spaanse les. Het is elke dinsdag en donderdag. De eerste keer waren we maar met z’n drieën, de tweede keer met z’n vijven, dus een lekker klein groepje. Zo leer ik gelijk wat collega’s kennen.

Afgelopen vrijdag was de Vistaparty, die plaatsvond op de leuke locatie: de dierentuin! Het thema was circus, en ik ging verkleed als clown (zie foto). Sommige collega’s waren als dier verkleed, en vertelden dat ze het een beetje gênant vonden om als leeuw tegen de taxichauffeur te zeggen: take me to the zoo :D Zelf zat ik ook niet helemaal comfortabel in de metro als clown. Veel mensen keken en wezen en er kwam zelfs een kind naar me toe. Maar ach, eenmaal op het feest viel ik niet op en ik kreeg zelfs complimenten over mijn outfit.

Het feest was erg leuk. Tijdens de gangen door traden er circusacts op, er was een loterij met mooie prijzen en een prijs voor de mooiste outfit. Twee collega’s uit mijn team hadden een prijs gewonnen: een romantische zeiltocht met picknick en snacks en de ander had een overnachting in een themahotel gewonnen.

Mijn brievenbus is tot nu toe erg leeg, dus ik zou het leuk vinden als jullie een kaartje sturen. Mijn adres is:

Lope de Vega 98 - 5º 4ª
08005 Barcelona
España



  • 25 Januari 2014 - 19:45

    Mariska:

    Hoi Silvie,
    Klinkt allemaal goed! En mijn post is vorig weekend de deur uit gegaan, dus moet toch wel bijna binnenkomen!
    Liefs

  • 25 Januari 2014 - 20:15

    Anne:

    Ha zus,

    Klinkt weer leuk! Gave outfit hoor :-) ben meer van de digitale post maar aangezien je het zo tactisch brengt zal ik eens een leuk kaartje zoeken! X en tot op Skype maar weer!

  • 28 Januari 2014 - 16:01

    Mum:

    Lijkt me voor een taxichauffeur ook wel vreemd om zo'n "beest"
    in je taxi te krijgen. Volgens mij denkt zo'n man dan dat hij aardig voor de gek wordt gehouden!
    Maar die outfit staat je goed! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvie

Ik woon van januari tot juli in Barcelona en houd jullie graag op de hoogte van mijn ervaringen daar.

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4809

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Juli 2014

Barcelona

Landen bezocht: